terça-feira, 17 de julho de 2012

All of me

Every little  thing I see, I feel and I know comes through the percepcion  that now I have, and that was built of the happenings of my life.

All the wrong things I've said
All the bad things I've done
They belong to my past,
and are part of my history.
And past things cannot be undone.

All of it makes me who I am.

But I do remember all of them,
and all of you that judge me now,
have you got nothing to regret?

There is only one thing I can promise:
I'll keep on doing my best,
every and each day.

Within all the tasks, and all the tests,
that are gonna be given me;
some I'll fail, some I will succeed.
But I am not afraid.

And every mistake of mine
will never bring me down.
But I'll learn from it, giving me power
to lift my eyes, look ahead, and carry on.


Cada coisa que eu vejo, sinto e sei vem através da percepção que agora eu tenho, e que foi construída dos acontecimentos da minha vida

Todas as coisas erradas que eu disse
Todas as coisas ruins que eu fiz
Elas pertencem ao meu passado,
e são parte da minha história.
E coisas passadas não podem ser desfeitas

Tudo isso me faz quem eu sou

Mas eu me lembro de todos eles,
e todos vocês que me julgam agora,
não tem nada do que se lamentar?

Só há uma coisa que eu posso prometer
Continuarei fazendo o meu melhor
A todo e cada dia.

Entre todas as tarefas e todos os testes
que serão me dados;
alguns eu falharei, alguns passarei.
Mas não tenho  medo.

E todo erro meu,
nunca me derrubará.
Mas aprenderei com ele, me dando força
pra levantar os olhos, olhar em frente, e seguir.

Nenhum comentário: